השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    קוסמים למבוגרים – שווה להזמין?

    תוהים איך לגרום ליום גיבוש להיות ייחודי? רוצים להפיק ערב חברה בלתי נשכח? לארגן יום הולדת שתתאים לאנשים בוגרים אך תגרום לכם להתלהב ולצחוק כמו ילדים? אם כן, הביאו קוסם! אז כן, קיימים קוסמים למבוגרים שיכולים לגרום לאירוע שלכם להיות בוגר מצד אחד ומנגד לגרום לכם להתלהב כמו פעם. אחד הקוסמים המובילים בתחום הוא אלי אלתר בעל מוניטין גבוה בתחום וניסיון של שנים. אלי ייקח אתכם למסע בלתי נשכח בעולמות הטלפתיה והקסמים וישאיר אתכם פעורי פה.

    לאילו אירועים נזמין קוסמים למבוגרים?

    הקוסמים מתאימים לכל אירוע שרק תרצו. באירועים משפחתיים כמו יום הולדת, חתונת זהב או להפוך את החג למיוחד יותר, קוסם יביא לכם חוויה אינטימית, מצחיקה ומאחדת. תוך כדי שהאמן שם דגש על בעל האירוע, הוא מערב את שאר בני המשפחה. האמן יכול לספק חוויה מרגשת המתאימה לכל הגילאים. בנוסף, קוסם מתאים לאירועים הקשורים בעבודה. לדוגמא, ערב צוות, ימי גיבוש ואירועי חברה. לא משנה כמה אנשים תהיו באותו הערב והיכן יתקיים, החוויה יכולה להיות מגבשת ומצחיקה, וקצת תרענן את העובדים משגרת העבודה והבית.

    אירוע בזום

    בעקבות מגפת הקורונה, קיום אירוע בזום נהיה פופולרי גם כפתרון נוח לתחומים רבים אחרים. למשל הפקקים בשעות העומס, בייביסיטר על הילדים ומרחק גדול בין אנשים. רבים מהם כיום מקיימים מופעים בזום. כיוון שהדבר הכי חשוב בהופעה הינו הכישרון של אמן החושים, אז זה לא משנה אם אנחנו רואים את המופע דרך מסך או במציאות, הקסמים יעבדו בשני המקרים. מופע בזום כבר מזמן נחשב לדבר שיכול להיות בשגרה, על אף שמגפת הקורונה כבר מאחורינו.

    על הקוסם

    אחד מאמני החושים המובילים בתחום הוא אלי אלתר אשר ידאג לכם לחוויה על חושית. אלי משתמש בכל חמשת החושים שלנו על מנת ליצור אשליה, ובכך מצליח לבצע עלינו טריקים פסיכולוגיים מבלי שנשים לב. למשל, האמן יכול לנחש איזה על איזה מספר אדם מהקהל חושב, להזיז ולהעלים חפצים, לגרום לאנשים בקהל לפעול בניגוד לרצונם ולקרוא מחשבות. כל אלו ירגישו לקהל כחוויה חד פעמית שלעולם לא ישכחו.

    חברות לקידום אתרים בישראל חברות לקידום אתרים בישראל