השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    אמן טלפתיה במיוחד בישבילכם!

    רוצים לארגן ערב צוות שישאיר את כולם פעורי פה? לארגן לילדכם יום הולדת שהוא וחבריו לא ישכחו בחיים? לארגן יום גיבוש שיגרום לצוות לצחוק יחד ולהכיר אחד את השנייה טוב יותר? אמן טלפתיה יהיה מושלם לאירוע הבא שלכם. אלי אלתר הינו אמן חושים כבר שנים רבות עם ניסיון של עשרות הופעות, ויהיה האדם המושלם להעביר לכם חוויה על חושית ובלתי נשכחת.

    הופעה של אמן טלפתיה

    אם צריך לסכם מופע של אמן בשלוש מילים- לראות ולא להאמין. הטריקים שהאמן עושה, המבוססים על שפת גוף, קריאת הבעות פנים וטריקים נוספים מעולם הפסיכולוגיה, גורמים לקהל להרגיש שמה שהוא חווה ורואה הינו אשליה. במופע נראה כיצד האמן מצליח לקרוא את המחשבות הקהל, להעלים ולהזיז חפצים ממקומם, לגרום לקהל לבצע משימות בניגוד לרצונם, להצליח לנחש על איזו מילה או מספר האדם מולו חושב ועוד. מופע מסוג זה מתאים לאירועים גדולים וקטנים, ילדים ומבוגרים, ולאירועים רציניים כמו בר מצווה ועד לאיורעים קלילים כמו יום גיבוש.

    הופעה גם למבוגרים

    כן כן, אתם קוראים נכון, גם מבוגרים נהנים מהופעה שלו. למרות שכשאנחנו שומעים על מופע טלפתיה מיד נחשוב שזהו מופע לילדים, אז תופתעו לגלות שמבוגרים רבים נהנים ממופע שכזה. היות והמופע כל כך מתעתע ומסתורי, שרק אמני חושים יודעים את הסוד שמאחורי הקסם, שאנשים מכל הגילאים יהיו המומים ולא יאמינו למה שהם רואים. באירועים כמו אירועי צוות, ימי חברה וערבי גיבוש אמן חושים יביא את החוויה המושלמת להופעה מאחדת, מצחיקה ובלתי נשכחת.

    יש על מי לסמוך

    אז אם אתם משוכנעים שלאירוע הבא שלכם תרצו לקיים מופע טלפתיה מרתק, אלי אלתר הינו האמן המושלם עבורכם. אלי הוא בעל ניסיון של שנים רבות בתחום והמלצות רבות מלקוחות מרוצים. הוא יוכל קיים את המופע לכמה אנשים שתרצו- בין אם מדובר בקהל גדול על במה רצינית ובין אם מול מספר מצומצם של אנשים. בנוסף, אלי יוכל לקיים את המופע בכל מקום שרק תרצו, כיוון שהדבר העיקרי בו אלי משתמש במופע- הינו הכישרון הסודי והמיוחד שלו. המופע יכול להתקיים באוויר הפתוח או באולם סגור ולהדהים את הקהל לא משנה היכן יהיו.

    חברות לקידום אתרים בישראל חברות לקידום אתרים בישראל