השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    אמן חושים – למה תצפו בהופעה?

    חושבים שכבר ראיתם הכל? רוצים לראות דבר מדהים ולא להאמין? רוצים לגרום לאירוע הבא שלכם להיות מיוחד? אז קבלו את המופע הבא לאירוע החדש שלכם- אמן חושים. מופע בו האמן משתמש בכל חמשת החושים בשביל לגרום לקהל לראות ולהרגיש מצבים מתעתעים, לא מוכרים ואף הזויים- על ידי טלפתיה. את המופע הזה עושה אלי אלתר כשהוא נעזר בקהל מולו, משתמש באנשים ובמחשבות שלהם שבאו לאירוע ואינם משוחדים על ידיו ולא מכירים את הטריקים והקסמים שהוא עומד לעשות בקהל.

    מה רואים בהופעה של אמן חושים?

    במופע נוכל לראות כיצד אמן החושים שולט לקהל במחשבות, מזיז ומעלים חפצים על הבמה ומוכיח שהוא יכול לדעת מה האדם מולו חושב. לדוגמא- הוא יכול לדעת על איזה מספר אדם מהקהל חושב או על איזו מילה בספר הוא בחר. את כל זה הוא עושה בעזרת טכניקות של קריאת שפת גוף, קריאת הבעות פנים וטריקים פסיכולוגיים נוספים שבעזרתם הוא מציג מופע טלפתיה שקשה להאמין למה שהקהל רואה ושומע.

    לאילו אירועים זה מתאים?

    אמן חושים מתאים לכל סוג של אירוע- מאירוע גדול עד קטן, ומאירוע לילדים לאירוע של מבוגרים. אפשר לבצע את המופע בכל מקום- מבנה פתוח וסגור, עם אמצעים מיוחדים ובלעדיהם. היות והכלי להצלחה של האירוע אינו תלוי בשום גורם מלבד כשרונו הסודי והמיוחד של האמן. אירועים שהוא יכול להופיע בהם לדוגמא הם בר ובת מצווה, אירועי חברה, ימי הולדת, מסיבות סיום, גיבוש צוות ואפילו סתם מפגש משפחתי או מפגש בין חברים.

    מופע מרהיב שלא כדאי לפספס

    אז אם אתם מרגישים שזוהי ההופעה שתרצו להביא לאירוע הבא שלכם, אלי אלתר הוא הכתובת בשבילכם. אלי הינו אמן אשליות מיומן בעל ותק רב אשר הופיע באלפי הופעות מרשימות בכל רחבי הארץ. הוא יודע איך לגרום לכל אירוע להיות מעניין, חוויתי ועוצמתי. המיומנות והכישרון הרב שלו אל מול החיבור שלו עם הקהל גורמים לצופים להיות המומים ונלהבים. מי שהיה בהופעה שלו יכול להעיד שמדובר בחוויה שמתאימה לכולם. מה שבטוח, ההופעה הזו היא חוויה בלתי נשכחת.

    חברות לקידום אתרים בישראל חברות לקידום אתרים בישראל