השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    אמן חושים לבר מצווה של הבן שלכם!

    ילדכם הגיע לגיל המצוות וזוהי הזדמנות מושלמת לערוך את האירוע הבלתי נשכח לכל החברים והמשפחה. הביאו אמן חושים לבר מצווה ויהיה לכם את האירוע החוויתי עליו חלמתם. אלי אלתר הינו אמן חושים בעל ניסיון רב וותק של הופעות ברחבי הארץ, ויוכל להביא לכם את החוויה המושלמת. הוא מקיים אירועים מצומצמים ואינטימיים ובנוסף אירועים גדולים לעשרות אנשים. לכן, לא משנה כמה אנשים תזמינו ואיפה האירוע יתרחש, זוהי פעילות שתוכל להפוך את האירוע לבלתי נשכח.

    אמן חושים לבר מצווה מצומצמת

    למרות שהרבה פעמים מדמיינים בר מצווה כאירוע גדול ורב אנשים, בעקבות משבר הקורונה אירועים מצומצמים תופסים תאוצה ונהיים מקובלים יותר ויותר. הוא יכול להפוך את האירוע הקטן שלכם למיוחד. בפעילות, האמן ישים דגש על ילד בר המצווה והאורחים החשובים באירוע. בגלל שזהו אירוע מצומצם, שכל מי שרוצה לקחת חלק במופע החושים ישתתף, וכך רוב הקהל שהוזמן לאירוע יהיה שותף לחוויה.

    אמן חושים לאירוע מורחב

    האמן שלכם יהיה נהדר גם באירוע מורחב. כך, כל מי שרוצה מוזמן לבוא להופעה, אך מי שרוצה לנוח לא חייב להשתתף. בנוסף, המופע יכול להתחלק כך שהחלק הראשון יהיה עבור כולם ואילו החלק השני יהיה עבור הנוער בלבד, כאשר המבוגרים ירצו קצת לנוח. כיוון שלאמן יש ניסיון רב בבמות גדולות והופעות מול המון אנשים, הוא יודע בדיוק מה לעשות ויבצע את המופע על הצד הטוב ביותר. המופע יהיה לכולם, אך עדין יכול לתת יחס אישי לילד בר המצווה, בכך שייתן לו לעלות על הבמה ולהתנסות בקסמים.

    מופע קסמים

    בזמן שהמבוגרים ירצו לנוח מהמופע, אלי אלתר אמן החושים הוותיק יעשה לילדים מופע קסמים. מדובר בסדנת קסמים האורכת שעה, ובמהלכה האמן ילמד את הילדים כיצד לעשות טריקים וקסמים כמו שראו במופע. בסוף הסדנא, כל ילד יקבל ערכת קסמים הביתה וכך יוכל להמשיך להתאמן על הקסמים ואף להופיע מול משפחתו וחבריו, גם בבית. זוהי מתנה מיוחדת, לא שגרתית, שילדים יכולים לקבל. בעידן בו כולם כל היום בטלפונים, הקסמים שילמדו יכולים להוציא אותם קצת מהמסך.

    חברות לקידום אתרים בישראל חברות לקידום אתרים בישראל